REGULAMIN

1. Sklep internetowy dzia┼éaj─ůca pod adresem┬áhttp://boho-art.pl, jest prowadzona przez ┬áfirm─Ö
Boh-Art Sp. z o. o., ul. Architekt├│w 9/45, 35-082 Rzesz├│w, NIP 8133774791, zwanego dalej ÔÇ×zwana jest dalej "SPRZEDAWC─ä".

2. Regulamin udostępniany jest w formie pliku PDF, który umożliwia jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie.

3. Zamawiaj─ůcy w sklepie internetowym┬áboho-art.pl zwany ÔÇ×KLIENTEMÔÇŁ powinien zapozna─ç si─Ö z tre┼Ťci─ů niniejszego Regulaminu. W trakcie rejestracji sklepie boho-art.pl lub sk┼éadania zam├│wienia KLIENT zostanie poproszony o zaakceptowanie postanowie┼ä niniejszego Regulaminu za po┼Ťrednictwem udost─Öpnionej funkcjonalno┼Ťci tzw. check ÔÇô box.

┬ž 1. Realizacja zam├│wie┼ä, formy p┼éatno┼Ťci i dostawy

1. Sklep internetowy prowadzi sprzeda┼╝ za po┼Ťrednictwem sieci Internet poprzez witryn─Ö boho-art.pl, na kt├│rej mo┼╝na sk┼éada─ç zam├│wienia. Informacje o towarach zwanych dalej PRODUKTAMI SPRZEDAWCA zamieszcza na stronie┬áboho-art.pl

2. PRODUKTY dost─Öpne w┬áboho-art.pl┬ás─ů nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zosta┼éy legalnie wprowadzone na rynek polski.

3. KLIENT sk┼éada zam├│wienie dokonuj─ůc wyboru PRODUKT├ôW i umieszczaj─ůc je w tzw. ÔÇ×koszykuÔÇŁ. KLIENT otrzymuje potwierdzenie z┼éo┼╝enia zam├│wienia wraz z numerem zam├│wienia za po┼Ťrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) na adres e-mail podany przez Klienta w trakcie sk┼éadania zam├│wienia.

4. Klient ma do wyboru różne formy dostawy wskazane na stronie http://www.boho-art.pl/dostawa-pm-25.html

5. Dostawa PRODUKT├ôW odbywa si─Ö w spos├│b wybrany przez KLIENTA w zam├│wieniu, a jej koszty s─ů okre┼Ťlone w cenniku dost─Öpnym na stronie:┬áhttp://www.boho-art.pl/dostawa-pm-25.html. Dostawa zam├│wionych PRODUKT├ôW nast─Öpuje za po┼Ťrednictwem podmiotu zawodowo trudni─ůcego si─Ö dor─Öczaniem przesy┼éek. Dostawa zam├│wionych PRODUKT├ôW mo┼╝e r├│wnie┼╝ nast─ůpi─ç wskazanego sklepu SPRZEDAWCY.

6. W przypadku realizacji zam├│wienia poprzez odbi├│r we wskazanym sklepie SPRZEDAWCY lub w innych punktach odbioru wskazanych na stronie┬áhttp://www.boho-art.pl/odbior-zamowien-pm-27.html┬á┬áKLIENT powinien odebra─ç zakupione PRODUKTY we wskazanej w zam├│wieniu lokalizacji w terminie do 14 dni. SPRZEDAWCA sk┼éada o┼Ťwiadczenie o odst─ůpieniu od umowy za po┼Ťrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) na podany przez KLIENTA adres e-mail w terminie 14 dni. SPRZEDAWCA zwr├│ci KLIENTOWI r├│wnowarto┼Ť─ç ceny PRODUKT├ôW wraz z zap┼éaconymi kosztami przesy┼éki na numer rachunku bankowego, z kt├│rego dokonano przelewu b─ůd┼║ na numer rachunku bankowego, kt├│rego dane KLIENT poda w korespondencji. Mo┼╝liwy jest zwrot za po┼Ťrednictwem przekazu pocztowego.

7. Formy p┼éatno┼Ťci oraz spos├│b ich dokonania s─ů zale┼╝ne od wybranego przez KLINETA sposobu odbioru zam├│wienia. KLIENT mo┼╝e dokona─ç zap┼éaty z g├│ry (przedp┼éata) lub przy odbiorze (za pobraniem). Szczeg├│┼éowe dane dost─Öpne s─ů tutaj:┬áhttp://www.boho-art.pl/dostawa-pm-25.html┬á. P┼éatno┼Ťci za zam├│wienie mo┼╝na dokona─ç przy odbiorze lub przelewem bankowym, lub za po┼Ťrednictwem innych funkcjonalno┼Ťci udost─Öpnianych na stronie┬áboho-art.pl.

8. Do ka┼╝dego zam├│wienia jest wystawiana dokument sprzeda┼╝y jakim jest paragon lub faktura, kt├│ra jest dor─Öczana KLIENTOWI razem z PRODUKTEM.

9. Organizowana przez SPRZEDAWC─ś na stronie┬áboho-art.pl┬ásprzeda┼╝ promocyjna obejmuje ograniczon─ů ilo┼Ť─ç PRODUKT├ôW i trwa przez okre┼Ťlony czas. W zwi─ůzku z tym zam├│wienia na PRODUKTY w promocji s─ů realizowane wed┼éug kolejno┼Ťci wp┼éywania zam├│wie┼ä do momentu wyczerpania si─Ö zapasu lub zako┼äczenia promocji.

┬ž 2. Modyfikacje w zam├│wieniu

1. KLIENT mo┼╝e dokonywa─ç zmian w zam├│wieniu lub je anulowa─ç do momentu przygotowania zam├│wienia do wysy┼éki. Aktualny status zam├│wienia dost─Öpny jest po zalogowaniu na konto KLIENTA w zak┼éadce "historia zam├│wie┼ä". Wprowadzanie zmian mo┼╝liwe jest poprzez kontakt ze SPRZEDAWC─ä za po┼Ťrednictwem formularza kontaktowego lub telefonicznie.

┬ž 3. Ceny

1. Ceny PRODUKT├ôW s─ů podawane w polskich z┼éotych i s─ů cenami brutto. Ceny zamieszczone przy oferowanych PRODUKTACH nie zawieraj─ů informacji na temat koszt├│w przesy┼éki, poniewa┼╝ informacja na temat ca┼ékowitej warto┼Ťci zam├│wienia jest prezentowana w po wybraniu przez KLIENTA formy dostawy i p┼éatno┼Ťci. Przed zatwierdzeniem zam├│wienia KLIENT mo┼╝e samodzielnie sprawdzi─ç koszt dostawy na stronie┬áhttp://www.boho-art.pl/dostawa-pm-25.html

┬ž 4. Termin realizacji zam├│wie┼ä

1. Dostawy zam├│wionych produkt├│w s─ů realizowane jedynie na terytorium Polski oraz pa┼ästw Unii Europejskiej wyszczeg├│lnionych w cenniku dostaw.

2. Przy PRODUKTACH oferowanych w sklepie podany jest maksymalny czas w dniach roboczych konieczny do skompletowania i wysyłki zamówienia.

3. W przypadku zam├│wienia PRODUKT├ôW o r├│┼╝nym czasie wysy┼éki zam├│wienie jest realizowane dopiero po skompletowaniu ca┼éego zam├│wienia. W zwi─ůzku z czym maksymalny czas wysy┼éki zam├│wienia jest r├│wny najd┼éu┼╝szemu czasowi wysy┼éki dla pojedynczego produktu wchodz─ůcego w sk┼éad zam├│wienia.

4. W przypadku niekt├│rych PRODUKT├ôW ze wzgl─Ödu na ich specyfik─Ö SPRZEDAWCA zastrzega sobie mo┼╝liwo┼Ť─ç wy┼é─ůczenia niekt├│rych form dostawy. Informacj─Ö o dost─Öpnych dostawy dla danego PRODUKTU znajduje si─Ö na stronie z PRODUKTEM.

5. Termin dostawy uzale┼╝niony jest od wybranego sposobu dostawy.

6. Koszty jak i rodzaje dostawy znajduj─ů si─Ö na stronie Informacje┬áhttp://www.boho-art.pl/dostawa-pm-25.html

┬ž 5. Odst─ůpienie od umowy

1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz. 827), KLIENT kt├│ry zawar┼é umow─Ö na odleg┼éo┼Ť─ç, mo┼╝e w terminie 14 dni od niej odst─ůpi─ç bez podawania przyczyny i bez ponoszenia koszt├│w. Je┼╝eli jednak KLIENT wybra┼é spos├│b dostarczenia PRODUKTU inny ni┼╝ najta┼äszy zwyk┼éy spos├│b dostarczenia oferowany przez SPRZEDAWC─ś, SPRZEDAWCA nie jest zobowi─ůzany do zwrotu KLIENTOWI poniesionych przez niego dodatkowych koszt├│w.

2. Bieg terminu do odst─ůpienia od umowy rozpoczyna si─Ö od dnia obj─Öcia PRODUKTU w posiadanie przez KLIENTA lub wskazan─ů przez niego osob─Ö trzeci─ů inn─ů ni┼╝ przewo┼║nik.

3. Aby skorzysta─ç z prawa odst─ůpienia od umowy, KLIENT powinien poinformowa─ç SPRZEDAWC─ś o swojej decyzji o odst─ůpieniu od umowy w drodze jednoznacznego o┼Ťwiadczenia o odst─ůpieniu od umowy. KLIENT mo┼╝e skorzysta─ç z wzoru formularza odst─ůpienia od umowy. ┬á[Wz├│r jest poni┼╝ej tre┼Ťci regulaminu,skorzystanie ze wzoru nie jest obowi─ůzkowe].

4. W przypadku, gdy KLIENT dokonywa┼é p┼éatno┼Ťci got├│wk─ů, sugerowane jest aby w tre┼Ťci o┼Ťwiadczenia o odst─ůpieniu od umowy poda─ç rachunek bankowy, na kt├│ry zostan─ů zwr├│cone ┼Ťrodki.

5. Odst─ůpienie od umowy mo┼╝e dotyczy─ç wszystkich PRODUKT├ôW obj─Ötych zam├│wieniem albo ich cz─Ö┼Ťci.

6. Do zachowania terminu do odst─ůpienia od umowy wystarczy wys┼éanie o┼Ťwiadczenia przed up┼éywem terminu do odst─ůpienia od umowy.

7. SPRZEDAWCA zapewnia mo┼╝liwo┼Ť─ç z┼éo┼╝enia o┼Ťwiadczenia o odst─ůpieniu od umowy drog─ů elektroniczn─ů wysy┼éaj─ůc skan o┼Ťwiadczenia na adres e-mail: boho.art@wp.pl. O┼Ťwiadczenie o odst─ůpieniu od umowy mo┼╝e by─ç r├│wnie┼╝ wys┼éane tradycyjn─ů drog─ů pocztow─ů na adres:┬áBOHO-art sp. z o. o.┬ául.┬áArchitekt├│w 9/45,┬á35-082 Rzesz├│w z sugerowanym dopiskiem ÔÇ×odst─ůpienie od umowyÔÇŁ. ┬áSPRZEDAWCA za po┼Ťrednictwem korespondencji e-mail niezw┼éocznie przesy┼éa KLIENTOWI potwierdzenie otrzymania o┼Ťwiadczenia o odst─ůpieniu od umowy.

8. W przypadku odst─ůpienia od umowy w opisanym wy┼╝ej trybie, umow─Ö uwa┼╝a si─Ö za niezawart─ů.

9. SPRZEDAWCA niezw┼éocznie, nie p├│┼║niej ni┼╝ w terminie 14 dni od dnia otrzymania o┼Ťwiadczenia KLIENTA o odst─ůpieniu od umowy oraz towaru, zwraca KLIENTOWI wszystkie dokonane przez niego p┼éatno┼Ťci, w tym koszty dostarczenia rzeczy do KLIENTA. SPRZEDAWCA mo┼╝e wstrzyma─ç si─Ö ze zwrotem p┼éatno┼Ťci otrzymanych od KLIENTA do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez KLIENTA dowodu jej odes┼éania, w zale┼╝no┼Ťci od tego, kt├│re zdarzenie nast─ůpi wcze┼Ťniej.

10. KLIENT pokrywa wszystkie bezpo┼Ťrednie koszty zwrotu rzeczy tytu┼éem odst─ůpienia od umowy tj. koszty opakowania, zabezpieczenia i nadania.

11. SPRZEDAWCA dokonuje zwrotu p┼éatno┼Ťci przy u┼╝yciu takiego samego sposobu zap┼éaty, jakiego u┼╝y┼é KLIENT. W przypadku, gdy KLIENT za PRODUKT dokona┼é zap┼éaty przy odbiorze, powinien wyrazi─ç zgod─Ö na zwrot ┼Ťrodk├│w w razie odst─ůpienia od umowy na rachunek bankowy podany w o┼Ťwiadczeniu o odst─ůpieniu od umowy.

12. KLIENT ma obowi─ůzek zwr├│ci─ç przesy┼ék─ů PRODUKT SPRZEDAWCY lub przekaza─ç j─ů osobie upowa┼╝nionej przez SPRZEDAWC─ś do odbioru w dowolnym sklepie SPRZEDAWCY niezw┼éocznie, jednak nie p├│┼║niej ni┼╝ 14 dni od dnia, w kt├│rym odst─ůpi┼é od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odes┼éanie rzeczy przed jego up┼éywem. Spis sklep├│w SPRZEDAWCY jest dost─Öpny tutaj┬áhttp://www.boho-art.pl/odbior-zamowien-pm-27.html┬á┬á

13. KLIENT ponosi odpowiedzialno┼Ť─ç za zmniejszenie warto┼Ťci PRODUKTU b─Öd─ůce wynikiem korzystania z niej w spos├│b wykraczaj─ůcy poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania PRODUKTU.

14. Prawo do odst─ůpienia od umowy nie przys┼éuguje KLIENTOWI, w przypadku gdy (i) przedmiotem ┼Ťwiadczenia s─ů nagrania d┼║wi─Ökowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapiecz─Ötowanym opakowaniu, je┼╝eli opakowanie zosta┼éo otwarte po dostarczeniu, (ii) umowa dotyczy dostarczania dziennik├│w, periodyk├│w lub czasopism, z wyj─ůtkiem umowy o prenumerat─Ö.

┬ž 6. Reklamacje wad PRODUKT├ôW

1. SPRZEDAWCA przestrzega obowi─ůzku dostarczania PRODUKT├ôW bez wad.

2. W przypadku, gdy PRODUKT ma wad─Ö, podstaw─ů prawn─ů rozpatrywania reklamacji s─ů przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz.U.2014, poz. 121) w tym m.in. art. 556 ÔÇô 576.

3. KLIENT ma prawo do z┼éo┼╝enia reklamacji na podstawie r─Ökojmi, je┼╝eli towar konsumpcyjny jest wadliwy. Rozr├│┼╝nia si─Ö dwa rodzaje wad: fizyczn─ů i prawn─ů. Wada fizyczna to niezgodno┼Ť─ç produktu z umow─ů. Dochodzi do niej w szczeg├│lno┼Ťci wtedy, gdy rzecz (i) nie ma w┼éa┼Ťciwo┼Ťci, kt├│re produkt tego rodzaju powinien mie─ç, (ii) nie ma w┼éa┼Ťciwo┼Ťci, o kt├│rych KLIENT zosta┼é zapewniony przez sprzedawc─Ö lub reklam─Ö, (iii) nie nadaje si─Ö do celu, o kt├│rym kupuj─ůcy poinformowa┼é sprzedawc─Ö, (iv) zosta┼éa wydana kupuj─ůcemu w stanie niezupe┼énym ÔÇô np. laptop sprzedany bez ┼éadowarki, cho─ç powinna by─ç w zestawie. Z kolei wada prawna mo┼╝e polega─ç na tym, ┼╝e kupiony przez KLIENTA towar (i) jest w┼éasno┼Ťci─ů osoby trzeciej, (ii) jest obci─ů┼╝ony prawem osoby trzeciej albo (iii) cechuje si─Ö ograniczeniami w korzystaniu lub rozporz─ůdzaniu nim w wyniku decyzji lub orzeczenia w┼éa┼Ťciwego organu.

4. W sytuacji wyst─ůpienia wady KLIENT mo┼╝e z┼éo┼╝y─ç do sprzedawcy reklamacj─Ö z tytu┼éu r─Ökojmi i za┼╝─ůda─ç jednego z czterech dzia┼éa┼ä:┬á
a) wymiany towaru na nowy;
b) naprawy towaru; 
c) obniżenia ceny; 
d) odst─ůpienia od umowy ÔÇô o ile wada jest istotna.

5. Wyb├│r ┼╝─ůdania zale┼╝y od KLIENTA. SPRZEDAWCA mo┼╝e pod pewnymi warunkami zaproponowa─ç inne rozwi─ůzanie, ale mo┼╝e si─Ö to odby─ç z uwzgl─Ödnieniem nast─Öpuj─ůcych okoliczno┼Ťci:┬á
a) ┼éatwo┼Ť─ç i szybko┼Ť─ç wymiany lub naprawy towaru;┬á
b) charakter wady ÔÇô istotna czy nieistotna;┬á
c) to, czy towar by┼é wcze┼Ťniej reklamowany.

6. Je┼Ťli KLIENT ┼╝─ůda wymiany rzeczy lub jej naprawy, SPRZEDAWCA mo┼╝e odm├│wi─ç spe┼énienia tego ┼╝─ůdania pod warunkiem, ┼╝e opcja wskazana przez KLIENTA:┬á
a) byłaby niemożliwa do zrealizowania dla SPRZEDAWCY 
albo 
b) w por├│wnaniu z drugim z mo┼╝liwych ┼╝─ůda┼ä wymaga┼éaby nadmiernych koszt├│w.

7. SPRZEDAWCA mo┼╝e zaproponowa─ç inne rozwi─ůzanie. Niezale┼╝nie od powy┼╝szego, w tej sytuacji KLIENT mo┼╝e zmieni─ç sw├│j wyb├│r i ┼╝─ůda─ç doprowadzenia towaru do stanu zgodno┼Ťci z umow─ů w inny spos├│b, tj. obni┼╝enia ceny lub odst─ůpienia od umowy.

8. SPRZEDAWCA musi wymieni─ç towar lub usun─ů─ç wad─Ö w rozs─ůdnym czasie, kt├│ry trwa nie d┼éu┼╝ej ni┼╝ 14 dni kalendarzowych. Je┼Ťli SPRZEDAWCA nie dochowa tego terminu, KLIENT mo┼╝e wyznaczy─ç mu czas na spe┼énienie ┼╝─ůdania. W przypadku dalszej bezczynno┼Ťci SPRZEDAWCY i up┼éywu wyznaczonego terminu KLIENT jest uprawniony do odst─ůpienia od umowy lub ┼╝─ůdania obni┼╝enia ceny.

9. SPRZEDAWCA odpowiada wobec KLIENTA za sprzedany towar, je┼╝eli wada zostanie stwierdzona w okresie 2 lat od momentu jego wydania. Przez rok trwania odpowiedzialno┼Ťci sprzedawcy istnieje domniemanie, ┼╝e stwierdzona wada lub jej przyczyna istnia┼éa ju┼╝ w momencie sprzeda┼╝y. W takiej sytuacji to SPRZEDAWCA musi udowodni─ç, ┼╝e wada powsta┼éa z winy KLIENTA. W przypadku zauwa┼╝enia wady w p├│┼║niejszym terminie, tj. pomi─Ödzy dwunastym a dwudziestym czwartym miesi─ůcem od wydania towaru, KLIENT powinien wykaza─ç, ┼╝e wada towaru istnia┼éa w momencie zakupu.

10. Reklamacj─Ö mo┼╝na z┼éo┼╝y─ç w dowolnej formie. Dla cel├│w dowodowych najbezpieczniej zrobi─ç to pisemnie. Nale┼╝y opisa─ç zauwa┼╝on─ů wad─Ö i okre┼Ťli─ç swoje ┼╝─ůdania przewidziane w ramach r─Ökojmi. Pismo reklamacyjne KLIENT mo┼╝e przekaza─ç SPRZEDAWCY bezpo┼Ťrednio (za potwierdzeniem na osobnej kopii) lub wysy┼éa─ç listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru lub na adres e-mail biuro@boho-art.pl

11. Je┼╝eli ┼╝─ůdanie z┼éo┼╝one przez KLIENTA przy reklamacji dotyczy:┬á
a) naprawy towaru, 
b) wymiany towaru na nowy,
c) obniżenia ceny towaru, 
to na SPRZEDAWCY spoczywa obowi─ůzek rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej z┼éo┼╝enia.┬á
W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje si─Ö, ┼╝e reklamacja jest zasadna.

12.Reklamowane PRODUKTY nale┼╝y odes┼éa─ç wraz z informacj─ů o przyczynie reklamacji na adres┬áBoho-Art ul. Architekt├│w 9/45, 35-082 Rzesz├│w Z DOPISKIEM "REKLAMACJA BohoArt" albo z┼éo┼╝y─ç reklamacje bezpo┼Ťrednio w sklepie SPRZEDAWCY, w kt├│rej dokonano odbioru PRODUKTU.

13. Koszty poniesione przez KLIENTA zwi─ůzane z odes┼éaniem reklamowanego produktu zostan─ů zwr├│cone przez SPRZEDAWC─ś.

┬ž 7. Komentarze i recenzje

1. Na stronie sklepu┬áboho-art.pl┬á┬áistnieje mo┼╝liwo┼Ť─ç umieszczania komentarzy i recenzji do PRODUKT├ôW.

2. Komentarze, recenzje i s┼éowa kluczowe mog─ů by─ç umieszczane wy┼é─ůcznie przez osoby zarejestrowane i zalogowane na stronie┬áboho-art.pl

3. W tre┼Ťci komentarzy, recenzji i s┼é├│w kluczowych nie mo┼╝na umieszcza─ç tre┼Ťci niezgodnych z prawem. W przeciwnym razie zostan─ů usuni─Öte przez SPRZEDAWC─ś.

4. Za ka┼╝d─ů umieszczon─ů recenzj─Ö, zaakceptowan─ů przez SPRZEDAWC─ś, KLIENT mo┼╝e otrzyma─ç kod rabatowy na warunkach okre┼Ťlonych w odr─Öbnych regulaminach lub w e-mailu do KLIENTA przes┼éanym na adres podany przez KLIENTA podczas rejestracji.

┬ž 8. Dane osobowe

1. Informacje dotycz─ůce przetwarzania danych osobowych oraz uprawnie┼ä przys┼éuguj─ůcych Klientom s─ů okre┼Ťlone w Polityce Prywatno┼Ťci. .

2. Dane osobowe klient├│w s─ů przetwarzane zgodnie z zasadami okre┼Ťlonymi w Rozporz─ůdzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 7 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony os├│b fizycznych w zwi─ůzku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep┼éywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

3. W trakcie sk┼éadania zam├│wienia lub rejestracji na stronie boho-art.pl, KLIENT podaje nast─Öpuj─ůce dane osobowe: imi─Ö i nazwisko, adres fizyczny do dor─Öcze┼ä PRODUKT├ôW, adres e-mail, numer telefonu kom├│rkowego. Dane te mog─ů by─ç przetwarzane przez SPRZEDAWC─ś tylko w celu realizacji zam├│wienia KLIENTA w tym m.in. informowania KLIENTA o statusie zam├│wienia albo uzyskania opinii KLIENTA co do jego satysfakcji ze zrealizowanego zam├│wienia.

4. W przypadku realizacji prawa odst─ůpienia od umowy, KLIENT mo┼╝e poda─ç numer rachunku bankowego do zwrotu ┼Ťrodk├│w.

5. KLIENT w osobnym o┼Ťwiadczeniu dost─Öpnym na stronie internetowej boho-art.pl mo┼╝e wyrazi─ç zgod─Ö na przetwarzanie tych danych w innych celach ni┼╝ zwi─ůzane z realizacj─ů zam├│wienia, w tym marketingowych albo przesy┼éania wiadomo┼Ťci newsletter SPRZEDAWCY. KLIENT ma prawo m.in. do wycofania tej zgody w dowolnym momencie, zgodnie z zasadami okre┼Ťlonymi w Polityce Bezpiecze┼ästwa.

┬ž 9. Warunki ┼Ťwiadczenia us┼éug elektronicznych za po┼Ťrednictwem boho-art.pl

1. Strona internetowa┬áboho-art.pl┬á(dalej r├│wnie┼╝ ÔÇ×strona wwwÔÇŁ) jest administrowana i redagowana przez firm─Ö Boho-Art Sp. z o. o. , ul. Architekt├│w 9/45, 35-082 Rzesz├│w, NIP┬á8133774791 i zwan─ů dalej r├│wnie┼╝ ÔÇ×AdministratoremÔÇŁ.

2. Strona www s┼éu┼╝y nabywaniu przez KLIENT├ôW towar├│w znajduj─ůcych si─Ö w ofercie SPRZEDAWCY.

3. KLIENT zobowi─ůzany jest do poszanowania praw autorskich do materia┼é├│w znajduj─ůcych si─Ö na stronie www zgodnie z postanowieniami przepis├│w ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

4. Dost─Öp do niekt├│rych funkcjonalno┼Ťci strony www wymaga uprzedniego zarejestrowania i ka┼╝dorazowego logowania.

5. Korzystanie z funkcjonalno┼Ťci strony www jest dobrowolne.

6. Rejestracja na stronie www jest bezpłatna.

7. Niedopuszczalne jest umieszczanie przez KLIENTA na stronie www tre┼Ťci sprzecznych z prawem, wzywaj─ůcych do nienawi┼Ťci rasowej, wyznaniowej, etnicznej, czy te┼╝ propaguj─ůcych przemoc, uznanych powszechnie za naganne moralnie, spo┼éecznie niew┼éa┼Ťciwe oraz naruszaj─ůcych zasady netykiety.

8. Sk┼éadanie zam├│wie┼ä przez stron─Ö www jest mo┼╝liwe pod warunkiem spe┼énienia przez system teleinformatyczny, z kt├│rego korzysta KLIENT nast─Öpuj─ůcych minimalnych wymaga┼ä technicznych:

a) Internet Explorer w wersji 7.0 lub nowszej z w┼é─ůczon─ů obs┼éug─ů ActiveX, JavaScript i Cookies, lub
b) Mozilla Firefox w wersji 3.0 lub nowszej z w┼é─ůczon─ů obs┼éug─ů applet├│w Javy, JavaScript i cookies, lub
c) Google Chrom w wersji 21.0 lub nowszej z w┼é─ůczon─ů obs┼éug─ů applet├│w Javy, JavaScript i cookies,
d) minimalna rozdzielczo┼Ť─ç ekranu 1024 x 768 pikseli.

9. SPRZEDAWCA wykorzystuje pliki typu cookie`s w celu gromadzenia informacji zwi─ůzanych z korzystaniem z witryny boho-art.pl przez KLIENTA, umo┼╝liwiaj─ůcych:┬á
a) zapami─Ötanie danych logowania Klienta oraz innych danych z nim zwi─ůzanych,┬á
b) utrzymania sesji KLIENTA, 
c) dostosowania witryny boho-art.pl do potrzeb KLIENTÓW, 
d) tworzenia statystyk ogl─ůdalno┼Ťci podstron witryny┬áboho-art.pl.

10. Witryna boho-art.pl mo┼╝e wykorzystywa─ç tzw. ÔÇ×web beaconsÔÇŁ w celu otrzymywania informacji takich jak: np. adres IP (Internet Protocol) komputera, na kt├│ry za┼éadowana zosta┼éa strona, adres URL strony, czas za┼éadowania strony, rodzaj przegl─ůdarki, jak r├│wnie┼╝ informacje zawarte w cookie`s, w celu oceny efektywno┼Ťci naszych reklam.

11. Sklep internetowy boho-art.pl u┼╝ywa plik├│w cookie`s w celu zabezpieczenia bezpiecze┼ästwa i wysokiego poziomu obs┼éugi KLIENT├ôW. KLIENT mo┼╝e w ka┼╝dej chwilii samodzielnie zmieni─ç ustawienia dotycz─ůce plik├│w cookie`s - okre┼Ťli─ç warunki ich przechowywania i uzyskiwania dost─Öpu przez pliki cookies do swojego urz─ůdzenia za pomoc─ů ustawie┼ä przegl─ůdarki internetowej lub za pomoc─ů konfiguracji us┼éugi. Szczeg├│┼éowe informacje dotycz─ůce zakresu u┼╝ywania plik├│w cookie`s znajduje si─Ö tutaj http://boho-art.pl/polityka-plikow-cookies-pm-8.html

12. Reklamacje dotycz─ůce funkcjonowania strony www, komentarzy, lub zg┼éoszenia dotycz─ůce narusze┼ä niniejszego Regulaminu powinny by─ç zg┼éaszane poczt─ů elektroniczn─ů na adres: boho.art@wp.pl, lub za pomoc─ů┬áformularza kontaktowego: lub listownie na adres Boho-Art, ul. Architekt├│w 9/45, 35-082 Rzesz├│w.

13. Administrator b─Ödzie rozpatrywa─ç reklamacje, kt├│re zosta┼éy nades┼éane drog─ů elektroniczn─ů lub listown─ů. Odpowied┼║ na reklamacj─Ö zostanie wys┼éana w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji na adres sk┼éadaj─ůcego reklamacj─Ö wskazany w reklamacji.

14. Ka┼╝dej ze Stron przys┼éuguje prawo rozwi─ůzania umowy o ┼Ťwiadczenie us┼éug drog─ů elektroniczn─ů , o kt├│rej mowa w niniejszym Regulaminie z zachowaniem czternastodniowego okresu wypowiedzenia. O┼Ťwiadczenie o rozwi─ůzaniu umowy sk┼éadane jest w formie elektronicznej (e-mail). KLIENT sk┼éada takie o┼Ťwiadczenie na adres boho.art@wp.pl. SPRZEDAWCA sk┼éada o┼Ťwiadczenie o rozwi─ůzaniu umowy o ┼Ťwiadczenie us┼éug drog─ů elektroniczn─ů na adres e-mail KLIENTA. Realizacja zam├│wie┼ä PRODUKT├ôW z┼éo┼╝onych do chwili rozwi─ůzania umowy podlega postanowieniom niniejszego Regulaminu.

┬ž 11. Zmiany regulaminu

1. SPRZEDAWCA zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu z wa┼╝nych przyczyn technicznych, prawnych lub/i organizacyjnych. Zmiana regulaminu staje si─Ö skuteczna w terminie wskazanym przez SPRZEDAWC─ś, nie kr├│tszym ni┼╝ 7 dni od momentu udost─Öpnienia na stronie sklepu boho-art.pl zmienionego regulaminu. Zam├│wienia z┼éo┼╝one przez KLIENT├ôW przed wej┼Ťciem w ┼╝ycie zmian regulaminu s─ů realizowane wed┼éug dotychczasowych postanowie┼ä regulaminu.

Obowi─ůzuje od 2018-09-01

Korzystaj─ůc z naszej strony wyra┼╝asz zgod─Ö na wykorzystywanie przez nas plik├│w cookies. Mo┼╝esz okre┼Ťli─ç warunki przechowywania lub dost─Öpu do plik├│w cookies w Twojej przegl─ůdarce. Akceptuj Wi─Öcej informacji Odrzu─ç