W sklepie boho-art.pl możesz dokonać zwrotu produktu do 14 dni od dnia dostarczenia zamówienia bez podawania przyczyny. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Wzór oświadczenia poniżej. Zwracany produkt należy przesłać na adres:

BOHO-Art

Boya-Żeleńskiego 12  

35-001 Rzeszów

Klient pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy tytułem odstąpienia od umowy tj. koszty opakowania, zabezpieczenia i nadania przesyłki.

WZÓR ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

 

…………………………………………………………

Miejscowość, data

 

 

Imię i nazwisko konsumenta: ………………………………………

Adres konsumenta:…………………….…………………………………

………………………………………………………………………………………

Adres e-mail:………………………………………………………………..

Numer telefonu:…………………………………………… ……………..

Zamówienie: ………………………………………………………

Data odbioru zamówienia………………………………………..…

 

                                                                                               Boho-Art Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością

ul. Architektów 9/45

35-082 Rzeszów

 

(dopisek: odstąpienie od umowy)



Oświadczenie

 

o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

 

 

Ja …………………………………………………………………………niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:

 

………………………………………………………………………………………………………………………

 

………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

Numer rachunku bankowego do zwrotu środków:

 

…………………………………………………………………………

 

Posiadacz rachunku:

………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

…………………………………………………..……

Podpis konsumenta

 



 

Reklamacje

Sklep boho-art.pl zachęca do sprawdzenia zawartości przesyłki, jeśli jej opakowanie zostało uszkodzone podczas dostawy, a następnie do wypisania protokołu szkody wspólnie z dostawcą. Pomoże to przy rozpatrywaniu reklamacji.

Sklep boho-art.pl prosi o kontakt w przypadku, kiedy produkt jest uszkodzony lub ma wady fabryczne. Wspólnie ustalimy dalsze postępowanie oraz formę zwrotu. Jest to szczególnie ważne przy reklamacjach produktów narażonych na zniszczenie w transporcie. W pozostałych przypadkach można przesłać reklamowany produkt na adres:

BOHO-art

Boya-Żeleńskiego 12  

35-001 Rzeszów

Do przesyłki należy dołączyć dokument sprzedaży i informację o przyczynie reklamacji. Reklamowany produkt wymienimy na pełnowartościowy, a jeśli nie będzie takiego na stanie magazynowym, dokonamy zwrotu należności za zakupiony towar.

Szczegóły dotyczące zwrotów i reklamacji znajdują się w regulaminie. 

Informacje dotyczące internetowego systemu rozstrzygania sporów na podstawie art. 14 ust. 1 ODR (Internetowe rozstrzyganie sporów):

Komisja Europejska zapewnia konsumentom możliwość rozstrzygania sporów w handlu internetowym zgodnie z art. 14 ust. 1 ODR (Internetowe rozstrzyganie sporów), na jednej z platform. Platforma (http://ec.europa.eu/consumers/odr) służy jako miejsce, gdzie konsumenci mogą próbować osiągnąć pozasądowe porozumienia w sporach wynikających z zakupów oraz umów na usługi w Internecie.

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Akceptuj Więcej informacji Odrzuć