W sklepie boho-art.pl możesz dokonać zwrotu produktu do 14 dni od dnia dostarczenia zamówienia bez podawania przyczyny. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Wzór oświadczenia poniżej. Zwracany produkt należy przesłać na adres:
BOHO-Art
Boya-Żeleńskiego 12
35-001 Rzeszów
Klient pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy tytułem odstąpienia od umowy tj. koszty opakowania, zabezpieczenia i nadania przesyłki.
WZÓR ODSTĄPIENIA OD UMOWY
…………………………………………………………
Miejscowość, data
Imię i nazwisko konsumenta: ………………………………………
Adres konsumenta:…………………….…………………………………
………………………………………………………………………………………
Adres e-mail:………………………………………………………………..
Numer telefonu:…………………………………………… ……………..
Zamówienie: ………………………………………………………
Data odbioru zamówienia………………………………………..…
Boho-Art Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
ul. Architektów 9/45
35-082 Rzeszów
(dopisek: odstąpienie od umowy)
Oświadczenie
o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
Ja …………………………………………………………………………niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:
………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………
Numer rachunku bankowego do zwrotu środków:
…………………………………………………………………………
Posiadacz rachunku:
………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………..……
Podpis konsumenta
Reklamacje
Sklep boho-art.pl zachęca do sprawdzenia zawartości przesyłki, jeśli jej opakowanie zostało uszkodzone podczas dostawy, a następnie do wypisania protokołu szkody wspólnie z dostawcą. Pomoże to przy rozpatrywaniu reklamacji.
Sklep boho-art.pl prosi o kontakt w przypadku, kiedy produkt jest uszkodzony lub ma wady fabryczne. Wspólnie ustalimy dalsze postępowanie oraz formę zwrotu. Jest to szczególnie ważne przy reklamacjach produktów narażonych na zniszczenie w transporcie. W pozostałych przypadkach można przesłać reklamowany produkt na adres:
BOHO-art
Boya-Żeleńskiego 12
35-001 Rzeszów
Do przesyłki należy dołączyć dokument sprzedaży i informację o przyczynie reklamacji. Reklamowany produkt wymienimy na pełnowartościowy, a jeśli nie będzie takiego na stanie magazynowym, dokonamy zwrotu należności za zakupiony towar.
Szczegóły dotyczące zwrotów i reklamacji znajdują się w regulaminie.